airplanes <3

HEEY ! :d
Hihi rubriken har ingenting med inlägget att göra så ni vet (aa'
Iaaaaf nu ska jag egentligen vara nere och fira Emelie mennee
Jag får inte spela på Emmas iphone då sa jag att jag ska va osocial hihi (aa'
Aliicia ville attt jag skulle blogga så dåå gör jag det xP
Dåålig bild men ni ser ju xD
Det vaa nog allt för min del updaterar senare <3
/ ISSA

trååkigt

Heey :D
Har äntligen fått en bärbardator typ mini hihi :d
Men det dåliga är att blogg.se inte funkar på den ;/
Ajja tittar på flickan nu ( sitter vid systersdator för hon låna min så jag fick ha hennes )
// Issa

Ska åka snart :/

FETTBÅÅÅRING
Ska va bort o inte ha nån dator elr nånting o;
HUR SKA JAG KLAAAAARA MEEJJ HUUUR?!
Jag skriver väl imooon ;/
/ iissaa

Mistreated, misplaced, misunderstood.

Hey vakna för en stund sen ,
Tittade statstiken WoW .
0 visnigar 0 Unika besökare /;
ajja jag dunka musik o fb som vanligt typ
ska till nån stuga idag om ni bryr er ._.
så låg updatet idaaag för jag ska sova där osså
// Miss Bieber :D

siitter här typ ,

Idag var jag som sagt med Alma och vi hade väl skojj
Skolan var tråååk som vanligt men jag klarade mej
För en stund sen skypa jag med trevliga personer
Men nu sitter mamma bakom mej ' pik te mamma ' så vågar inte prata hihi
men övrigt så chattar jame min babe Iddahh :D <3
Jaja nu har ni fått hör en tråkig historia om min dag tyyyp .
/ ιssα

hate the way you love .


Till en idiot.

Asså hur fan kan du va så fkin omogen hela tiden så himla idiotisk jag fattar inte hur du orkar hoppa på mej hela tiden med dina ord och kränkningar , nej jag är inte perfekt men jag är inte lika stor idiot som du , hur omogen kan man va? du tror du är cool när du kmr med ditt lilla " gäng " och hoppar på mej och mina kompisar snälla ? Jag fattar inte hur du orkar jag har inte tid med dina ord och jag bryr mej fan inte . Men rör inte mina vänner elr mej nå mer för jag pallar seriöst inte, jag har en sak jag vill säga dej ; Jag HATAR dej så nu är det sagt , vad gör du i mitt liv och vad vill du mej ? AH det är så skönt att det snart är sommarlov för då slipper jag dej det bästa är att jag slipper träffa dej . Det var allt ,
Updatet : Hey jag är med Alma o vi sitter vi datorn oså lite chiiill elr ;d